Tema: Ung og Radikal 
Dette er nettverket for deg som ønsker at Jesus skal få være mer enn en kjekk aktivitet. Vi skal gjennom disse dagene se på hvordan vi i enda større grad kan leve hele livet for Jesus og få bety en forskjell for andre. Vi skal se på hva Bibelen sier om å være rotfestet, høre om hva dette vil si i livet til folk og hva greia er med nådegaver. Undervisningen vil rette seg inn mot deg som er ung og som ønsker å være med å lede.
Undervisningen på dette nettverket er spisset inn mot deg som er i aldersgruppen 16-22 år.  

Fredag 
11.30 - 13.00:  Intro – Rotfestet i evangeliet
«Vi skal gjennom denne bolken få se at skal vi leve livet for Jesus så er det noe som er grunnleggende. Hvor får vi næringen vår i fra? Det er altså en nøkkel i at den som ønsker å leve livet sitt for Jesus, må først og fremst leve livet sitt sammen med Jesus.» 
14.00 - 15.30: Krigerne og søstrene  
«Det finnes mange gode opplegg for å leve troen ut sammen med andre. Krigerne og søstrene som startet på KVS Lyngdal er et av disse gode oppleggene. Her skal vi få høre fra personer som selv har vært med i opplegget og hva det har fått bety.» 

Lørdag 
11.30 - 13.00: Nådegaver – Kort og godt, hva er greia. 
«Det er mange ting som kan være vanskelig å få helt tak på her i livet. En av disse er for mange av oss nådegaver. Gjennom denne bolken skal vi ta for oss grunnleggende hva er greia med og hvordan ser dette ut i hverdagen.»
14.00 - 15.30: Medvandring – Er det verdt det?
«Snakke om livet, tro, kjærlighet, synd, oppturer og nedturer kan nok de fleste synes er viktig en gang imellom. Men hva med å snakke jevnlig om livet? Og kanskje til og med sammen med noen som har gått lenger? Kan det være med å utruste til et liv nærmere Jesus?»  

Forbønn og utsendelse

 

 

Ledere og bidragsytere

caret-down caret-up caret-left caret-right
Andreas Evensen

Rektor på Bildøy Bibelskole

Asle Steinbru

Leder ImF-UNG